בית ספר בן גוריון
צילום: באדיבות ביה"ס בן גוריון

כבוד: בית הספר למוזיקה בבת ים זכה בפרס משרד החינוך

בית הספר ע"ש דוד בן גוריון, בהנהלת חגית איזק, זכה בפרס החינוך המחוזי, על תהליכי למידה חדשניים ופורצי הדרך

פורסם בתאריך: 18.12.19 13:50

בית הספר למוזיקה ע"ש דוד בן גוריון בבת ים זכה בפרס החינוך המחוזי וכעת עולה לשלב הארצי. הפרס הוענק לבית הספר בהנהלת חגית איזק, בשל העשייה החינוכית והמקצועית ותהליכי הלמידה המשמעותיים בדגש על החדשנות החינוכית, היוזמות ובניית התהליכים הפדגוגיים, תוך מענה לפרט ויצירת מעטפת הוליסטית לכל ילד וילדה.



ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מסר: "בית הספר בן גוריון הוא הוא מקור גאווה למערכת החינוך בעיר. אני רוצה לברך את מנהלת בית הספר חגית איזק, ואת צוות ההוראה המסור על ההשקעה בכל תלמיד ותלמידה ועל פיתוח כלים פדגוגיים ייחודים ופורצי דרך. המשיכו להוביל ובהצלחה בשלב הארצי".

ברוט הוסיף כי "אנו משקיעים את מרב המאמצים, במטרה להעניק לתלמידים שלנו את החינוך הטוב והמתקדם ביותר. החדשנות החינוכית ותהליכי הלמידה הם משמעותיים בגיבוש חווית ואיכות תהליך הלמידה של התלמידים שלנו".

מועמדותו של בית ספר בן גוריון לקבלת פרס חינוך בשל העשייה החינוכית ותהליכי הלמידה המשמעותיים, הוגשה בתחילת השנה על ידי המפקחת לאה גרוס ומנהל אגף החינוך אהרון קצב. בעקבות המלצתם של השניים, הגיעה ועדת מחוז תל אביב לביקור התרשמות בבית הספר.

ועדת מחוז תל אביב, בהרכב של שבעה שופטים, ביקרה בבית הספר בן גוריון והביעה את התרשמותה הרבה מהתהליכים פורצי הדרך בבית הספר. במהלך הביקור נפגשו חברי הוועדה עם מנהלת בית הספר חגית איזק, הצוות החינוכי והתלמידים, ונחשפו למגוון התכניות הפדגוגיות, שהונהגו בבית הספר, בהן, פרויקט המפלצות, יום למידה משחקי שבו הילדים מגיעים ללא ילקוט, למידה סדנאית באמצעות קורסים חווייתיים המעודדים יצירתיות בתחומי הדעת הנלמדים, מועצה ירוקה, תוכניות עידוד קריאה, טקס "אוסקרים" בית-ספרי ועוד.

חברי הוועדה התרשמו מאוד מהעשייה החינוכית המקצועית והעניקה לבית ספר בן גוריון פרס חינוך מחוזי וכעת מעלה את בית הספר לשלב הארצי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות