כך נראתה בת ים ביום שישי האחרון
כך נראתה בת ים ביום שישי האחרון

תושבי בת ים מתקהלים ומסתובבים ברחוב ללא מסכות I צפו בתיעוד המטריד:

אכיפה ברננית? ללא פיקוח ואכיפה - תושבי בת ים מסתובבים ברחובות

פורסם בתאריך: 17.4.20 13:27

על אף צו הבריאות וההגבלות מחשש להתפשטות הקורונה, הבוקר (שישי) תועדו תושבי בת ים באזור כיכר המצבה כשהם מתקהלים ומסתובבים ברחובות בניגוד להנחיות הברורות.

תושב העיר תיעד את המתרחש והפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות. התיעוד גרר ביקורת נוקבת מצד תושבים שקראו לגורמי האכיפה להדק את הפיקוח. בנוסף, עורר הסרטון זעם מצד הציבור הדתי שטען כי הוא מופלה לרעה. לטענת הציבור הדתי, בעוד בתי הכנסת והמקוואות סגורים וכוחות משטרה פועלים ביישובים חרדים, ציבור רב אינו ממלא אחר הוראות צו החירום.

מוקדם יותר פורסם כאן ב"השקמה בת ים" כי ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר בדיווח לתושבים כי עד כה חולקו 1,300 דוחות לתושבים שהפרו את צו הבריאות.

צפו בתיעוד המטריד:

 

 

  • "הסרטון נשוא הכתבה פורסם והופץ ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט".

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. אני

    זה צולם ביום שהקשישים קיבלו מענקים והגיעו לדואר. עמדה שם ניידת משטרה אבל השוטרים היו עסוקים בלדבר אחד עם השני ולא בלהסביר לקשישים שממילא הם אוכלוסיה בסיכון כמה חשוב לשים מסיכה ולשמור מרחק .. אין באמת אכיפה בבתים מלא עסקים שאמורים להיות סגורים היו פתוחים כל הזמן הזה, מורידים את התריס ומכניסים אנשים בלי שיראו. האכיפה בבתים כמעט ולא קיימת בימים רגילים ובטח שלא במצב חירום

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התושבים מתגודדים ומצטופפים במרכז העיר ולעומת זאת באזור הטיילת ניידת משטרה גרשה זוג זקנים בודד שיצא קצת לנשום אוויר וישב על ספסל נפרד מכל הסביבה. רגע אחרי שהניידת המשיכה בנסיעה, באו כמה חברה והתיישבו על הספסל. צריך הגיון באכיפה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות