ציונים טובים לעיריית בת ים במדד השרות הדיגיטלי צילום דוברות העירייה
ציונים טובים לעיריית בת ים במדד השרות הדיגיטלי צילום דוברות העירייה

בת ים בעשירייה הראשונה בדירוג הרשויות בשרות דיגיטלי לתושבים ולעסקים

מדד דיגילוקאלי בוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולעסקים ברשויות מקומיות בישראל. בת ים מדורגת בעשירייה הראשונה

פורסם בתאריך: 12.3.23 16:02

מדד דיגילוקאלי, הבוחן את השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסקים ברשויות המקומיות, דירג את בת ים  בעשירייה הראשונה בקרב הרשויות בארץ. עיריית בת ים ביצעה שיפור משמעותי בשנה החולפת מציון 76 במדד הקודם לציון 94 במדד הנוכחי וייצבה את עצמה בעשירייה הראשונה.

בין הפרמטרים בהם בוצעו שיפורים משמעותיים: מגון השירותים הדיגיטליים לתושבים, נגישות האתר העירוני, דיגיטציה של שירותי תכנון ובניה ושירותים לעסקים.

בפרמטרים שנבחנו קיבלה העיר ציונים גבוהים מהממוצע הארצי:

מבחינת שירותים לתושב קיבלה העירייה את הציון המקסימלי של 100 נקודות. (ממוצע ארצי 63).

מבחינת שירותים לעסק קיבלה המועצה את הציון המכובד של 88 נקודות. (ממוצע ארצי 34).

מבחינת נגישות הפלטפורמות הדיגיטליות קיבלה העירייה את הציון 95 נקודות. (ממוצע ארצי 77).

מבחינת שירותי תכנון והנדסה דיגיטליים קיבלה העירייה ציון כללי של 83 נקודות. (ממוצע ארצי 54).

בעירייה ציינו היום כי בשנים האחרונות הושם דגש משמעותי על השירות הדיגיטלי והדבר ניכר בהיצע השירותים שניתן לבצע מרחוק. בין השירותים הדיגיטליים החדשים ניתן לבצע זימון תורים לפגישות טלפוניות ללא הגעה לעירייה, ליהנות מתו חנייה דיגיטלי, לדווח על מפגע למוקד העירוני בוואטסאפ ולבצע מגוון רחב של פעולות שונות דרך האתר העירוני בכל זמן ומכל מקום.

סמנכ"לית השירות, נועה רימון גופרשטיין, אמרה: "בשנים האחרונות אנו משקיעים משאבים רבים ליצירת חווית תושב מיטבית, הן במרחב הדיגיטלי והן במפגשים הפיזיים. הנהלת העיר והעירייה רואה בשירות ערך מרכזי לקידום איכות חיי התושבים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות