צעיר נדקר ברחוק קרן היסוד בבת-ים, צילום איחוד הצלה
צעיר נדקר ברחוק קרן היסוד בבת-ים, צילום איחוד הצלה

לילה מפחיד של אלימות ודקירות בבת-ים: חמישה תושבים נפצעו

ערב סוער בבת-ים: חמישה אנשים נדקרו ופונו לבית החולים בתוך מספר שעות בלבד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 25.7.24 08:56

לילה מפחיד של אלימות בבת-ים, כאשר המשטרה, דוברות מד"א ואיחוד הצלה עדכנו על מספר אירועים בהם נדקרו חמישה תושבים בתוך מספר שעות בלבד.

קצת לאחר השעה 9 בערב, נמסר מדוברות מד"א כי "בשעה 20:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על פצוע מאירוע אלימות ברחוב קרן היסוד בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני בזירה ופינו למרכז הרפואי וולפסון גבר בן 29 במצב בינוני עם פציעות חודרות כתוצאה מדקירה.

בנוגע לאותו אירוע נמסר מדוברות איחוד הצלה – מחוז מרכז: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לגבר בן 29 שנפצע בינוני ברחוב קרן היסוד בבת-ים. שמואל מלכה, ראש סניף איחוד הצלה בבת-ים, והחובשים ניר דורפמן ושמואל, מסרו: "לדברי עוברי הוא נפצע כתוצאה מאלימות. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה (עצירת הדימומים וחבישה) הוא פונה לבית החולים וולפסון כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

 

זמן קצר לאחר מכן נמסר מדוברות מד"א על אירוע נוסף שאירע כחצי שעה לאחר מכן ברחוב ויצמן: "בשעה 21:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על פצוע מאירוע אלימות ברחוב ויצמן בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ופינו למרכז הרפואי וולפסון גבר כבן 60 במצב בינוני עם פציעות חודרות".

קצת אחרי השעה 11 בלילה נמסר מהמשטרה כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח לפני זמן קצר על אירוע דקירה ברחוב קדושי לוצק בבת-ים, 3 נפגעים פונו על ידי גורמי הרפואה במצב קל ובינוני. כוחות משטרה הגיעו למקום, אוספים ממצאים ומבצעים פעולות לאיתור מעורבים. הרקע לאירוע, ככל הנראה סכסוך על חניה, נפתחה חקירה".

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות