זירת הרצח בדירה בבת-ים, צילום משטרת ישראל
זירת הרצח בדירה בבת-ים, צילום משטרת ישראל

דקר וברח מהדירה: פוענח רצח של תושב בת-ים

על פי החשד, הקורבן הגיע לדירת החשוד, ובין השניים התפתח ויכוח. החשוד דקר את הקורבן שהתמוטט ברחוב וברח לתל אביב, אך נתפס במהרה

פורסם בתאריך: 3.9.24 09:54

היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון פענחה אירוע רצח שאירע ב-6.8.24 בבת-ים, הוגשה הצהרת תובע. ב-6.8 בשעות הלילה, התקבל דיווח על גבר שהתמוטט ברחוב עם פצעי דקירה, פונה במצב אנוש וכעבור כשעה נקבע מותו.

שוטרי תחנת בת-ים, יחד עם חוקרי מז"פ מרחב איילון, הגיעו מיד לזירה והחלו באיסוף ראיות וחקירת נסיבות האירוע. נצ"מ שלומי בן זימן, סגן מפקד מרחב איילון קיים הערכת מצב בזירה והטיל את החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה(יל"פ) של מרחב איילון.

חוקרי ובלשי היחידה החלו בפעולות חקירה ותוך כשעתיים איתרו את החשוד באזור התחנה המרכזית בתל אביב. החשוד, תושב בת-ים בן 40, נעצר והובא לחקירה במשרדי היחידה.

 

על פי החשד, הקורבן הגיע לביתו של החשוד בבת-ים, ובין השניים התפתח ויכוח על סמים וכסף, אשר התדרדר לאלימות והחשוד דקר את הקורבן. לאחר מכן הם ירדו מהדירה, הקורבן התמוטט והחשוד ברח לתל אביב.

בסיומה של החקירה גיבשו חוקרי יל"פ איילון תשתית ראייתית נגד החשוד ופרקליטות מחוז תל אביב הגישה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות