רמי וריטה, צילום ארז עוזיר באדיבות עיריית בת-ים
רמי וריטה, צילום ארז עוזיר באדיבות עיריית בת-ים

האמנים המוכרים ומופע המזרקות הגדול מהים: מתחילים אירועי הקיץ בבת-ים

פסטיבל אהבה על החוף, פסטיבל סוף קיץ לנוער, סטטיק, ריטה ורמי, נסרין, טונה ועוד. וגם: אירועי ספורט ואירועים בטיילת. כל הפרטים על אירועי הקיץ בבת-ים

פורסם בתאריך: 10.7.24 11:10

עיריית בת-ים, בשיתוף עם מפעל הפיס, שמחה להזמין את תושביה לאירועי קיץ מגוונים תחת הכותרת קיץ ביחד, בסימן אחדות ותקווה. בין ההופעות והאירועים: אודיה, טונה, מופע מזרקות, סטטיק, כנסיית השכל ועוד. ראש העירייה, צביקה ברוט, אמר: "בתקופה המורכבת שכולנו חווים, חשוב גם לצאת להפוגה וביחד – ליהנות מקיץ של אחדות ותקווה. הבאנו לכם השנה את מיטב אומני ישראל שיגיעו כאן לבת-ים, לצד מופע המזרקות הגדול במדינה, אירועים בגינות לכל המשפחה. בתקווה אמיתית לקיץ שקט, לחזרתם של החטופים וכוחות הביטחון בריאים ושלמים"

מה בתכנית:
יריית הפתיחה של הקיץ תתקיים כבר היום ומחר, 10-11.7 באמפי בת-ים בפסטיבל פתיחת הקיץ, יומיים של הופעות בכניסה חופשית. בערב הראשון יופיעו תיסלם, ולמחרת "איפה הילד" וכנסיית השכל" , כל זה לצד מתחם פוד טראק ובירות מכל העולם בכניסה חופשית.

חגיגות "חברים בכל מיני צבעים" ברובעים – אירועים לכל המשפחה ברובעים הכוללים מופעים מגוונים, הפעלות וסדנאות בין השעות 17:30-19:30:
10.7- גינת הניצחון
16.7 -גינת גבינזון
30.7- גינת אשכול
14.8- גינת הלנה ראפ
21.8- גינת ברוור

מסורת חוף הנוער: במהלך כל חודש יולי בימי שלישי ייערכו מסיבות ופינות פנאי בחוף הריבירייה: מתחמי ישיבה, סדנאות ותכנים מגוונים. כל ערב עמדת די.ג'י, עמדות מזון והמון הפעלות שוות. בנוסף, ב-11.7 תערך מסיבת קצף לנוער.

 

האירוע המרכזי של הקיץ ב-21-22.8: אהבה על החוף, פסטיבל בת-ים ה-3. האומנים הכי גדולים בארץ מגיעים לחוף הריביירה בבת-ים, בשיתופי פעולה ייחודים וחד פעמיים. ההופעות יחלו בשעה 19:00, כל כרטיס לפסטיבל כולל את כל ההופעות באותו ערב.
מחיר מסובסד לתושבי בת-ים.

לו"ז פסטיבל אהבה על החוף:
21.8 – נסרין מארחת את אמיר דדון + רמי וריטה המופע המשותף
22.8 – אודיה מארחת את לירן דנינו +טונה

בנוסף, במתחם ההופעות תהינה עמדות דוכנים ופודטראקס, פינות ישיבה רעש הגלים ובריזה מהים.

מופע המזרקות המרהיב בישראל: המופע יתקיים בפעם השלישית. החל מה-14.8 ובמהלך כל ערב (מלבד שישי) בין השעות 20:30 -22:30 – מופע מזרקות מים מתוך הים. מופע מרהיב לצפייה מקו המזח בטיילת בת-ים בכניסה חופשית.

ספורט: ב-18.7 ייערך בחוף הריביירה "לילה ורוד" שבמהלכו ייערך טורניר כדורשת לנשים, לצד פעילויות ספורט נוספות. ב-26.7 ייערך בסאנסט פסטיבל מטקות. בנוסף לזה יתקיימו במהלך חודשי הקיץ פעילויות כדורסל לילדים ונוער, אימוני כושר לבנות ובנים, בימי שלישי טורנירי טקבול ופוצ'יוולי וגם כדורעף באולם חשמונאים.

ב-15.8 תקיים עיריית בת-ים כבכל שנה אירוע מיוחד למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים באמפי פיס.

מוצ"ש בטיילת: במהלך כל חודש אוגוסט, במוצאי השבת ייערכו בטיילת אירועי "מנהרת הזמן" עם מופעי רחוב, סדנאות לילדים, מוזיקה ופעילויות.

פסטיבל סוף קיץ לנוער: סטטיק מגיע להופעה מיוחדת באמפי בת-ים. בתשלום, מחירי הכרטיסים יהיו מסובסדים לתושבי בת-ים.

לאוכלוסיית הוותיקים מקיימת העירייה שלל אירועים בימי שני ורביעי בשעות הבוקר בשני מוקדים: מתחם הריביירה (הגל שלי) ומדשאות כותר פיס ברחוב ז'בוטינסקי 3. בין הפעילויות: יוגה, עיצוב וחיטוב, פילאטיס ועוד. כל הפעילויות ללא עלות.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות