עידו B (צילום סנטיאגו איסקוב) וסטטיק (צילום עומרי סילבר), באדיבות עיריית בת-ים
עידו B (צילום סנטיאגו איסקוב) וסטטיק (צילום עומרי סילבר), באדיבות עיריית בת-ים

שני הכוכבים האלה יסגרו את הקיץ בבת-ים במופע מיוחד

אחרי קיץ עשיר באירועים ומופעים בעיריית בת-ים מתכוננים למופע של עידו B וסטטיק. הכניסה חינם בהרשמה מראש

פורסם בתאריך: 9.9.24 08:08

העיר בת-ים סוגרת את אירועי הקיץ באירוע ענק באמפי פיס בתאריך 25/9/24 בשעה 19:00. באירוע יופיע סטטיק עם הלהיטים הגדולים, ועידו B עם השירים שכבשו את הקיץ. הכניסה הינה חופשית בהרשמה מראש.

בעירייה מסכמים בסיפוק את אירועי הקיץ עד עתה ומציינים כי מאות אלפים הגיעו הקיץ לבת-ים ליהנות משלל האירועים שנערכו בכל רחבי העיר בסימן "קיץ ביחד בבת-ים" להעלאת המורל הלאומי, בתפילה להחזרת החטופים והאחדות בעם.

פסטיבל המזרקות המרהיב שהינו הגדול ביותר בארץ הביא אל מזח בת-ים מאות אלפי צופים במשך חודש אוגוסט, שנהנו ממציגים מיוחדים מתוך המים. מסורת פסטיבל האהבה המשיכה גם השנה ביומיים של הופעות: נסרין שאירחה את אמיר דדון, רמי וריטה המופע המשותף, טונה, ואודיה שאירחה את לירן דנינו. הפסטיבל הביא עשרת אלפים מבלים מכל גוש דן אל חוף הריביירה בבת-ים.

 

 

גם פסטיבל הבירה באמפי פיס הביא אליו אלפי מבלים ליהנות מהופעות של תיסלם, איפה הילד וכנסיית השכל, זאת לצד מגוון של בירות מכל העולם.

בנוסף לזה נערכו אירועי מוצ"ש בטיילת, אירועים בגינות וחגיגות ברובעים. המתנ"סים והמרכזים קהילתיים אירחו כל שבוע פעילויות סדנאות לכל המשפחה. בתרבוטק נערכו הקרנות סרטים ושעות סיפור, ובני הנוער בבת-ים נהנו הקיץ מעשרות אירועים, בהם לילה לבן, סטנדאפ, מסיבות פולמון וערבי קונספט.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות