פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון. פיית המרציפן צילום כפיר בולוטין, באדיבות יחצ הפסטיבל
פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון. פיית המרציפן צילום כפיר בולוטין, באדיבות יחצ הפסטיבל

בחול המועד: טרמולו ופיית המרציפן מגיעים לפסטיבל צלילי ילדות 2024

במסגרת הפסטיבל השנה, יתקיים גם מופע מקור שחוזר אל ספרי הילדים האהובים של יהודה אטלס ואל שירי האלבום שיצא בעקבותיהם

פורסם בתאריך: 18.10.24 08:31

פסטיבל צלילי ילדות 2024 יתקיים בתיאטרון חולון בחול המועד סוכות בימים ראשון עד שלישי 20-22.10. בפסטיבל יהיו מופעי מקור חד פעמיים, כמו – "והילד הזה הוא אני" – משירי סדרת הספרים ותקליט הילדים המיתולוגיים; "המסע הקסום ב'אוריינט אקספרס׳" – עם רננה, סבא ירון, רכבת פאר ותזמורת סימפונית; מופע בכורה של להקת "אינדי ילד" במסיבת רוקנ'רול לכל המשפחה, "בחזרה לשכונה של סבא" עם הרכב כלי ההקשה טרמולו, והצגות תיאטרון משובחות ובהן "בוא אלי פרפר נחמד" ושלוש הצגות מופת של תיאטרון הבובות "הקרון". השנה מתקיים הפסטיבל בצל האסון הכבד שפקד אותנו ב-7 באוקטובר.

להלן אירועי הפסטיבל:

המסע הקסום ב'אוריינט אקספרס' – מופע מקור של פסטיבל צלילי ילדות בהשתתפות מירב פלדמן, דב נבון ותזמורת סימפונט רעננה. טיול אמיתי ומדומיין לגמרי ברחבי אירופה עם רננה, סבא ירון, רכבת פאר ותזמורת סימפונית. סבא ירון לוקח את נכדתו למסע מוזיקלי בדמיון ובזמן על גבי ה'אוריינט אקספרס', הרכבת ההיסטורית המפוארת שדהרה ברחבי אירופה במאה הקודמת, להכיר תרבויות של ארצות וערים מיוחדות לצלילי מוזיקה קלאסית בנגינה חיה של תזמורת סימפונית.

טרמולו – בחזרה לשכונה של סבא. טרמולו, הרכב כלי ההקשה הידוע, בהצגה מוזיקלית לכל המשפחה. סיפור הרפתקאות חוצה זמנים ושכונות מלווה בשירים הנפלאים של ״התרנגולים״ בעיבודים חדשים ומפתיעים.

פיית המרציפן – תיאטרון הקרון. ההצגה הקלאסית שהחלה את דרכה לפני כ- 30 שנה והופיעה למעלה מ-1000 פעמים, חוזרת לבמה בעיבוד מחודש.

והילד הזה הוא אני – מופע מקור של פסטיבל צלילי ילדות בהשתתפות דרור קרן, דפנה דקל, אבי גרייניק, יעל צרי, ניר כנען ונירית מיליס. מופע שחוזר אל ספרי הילדים האהובים של יהודה אטלס ואל שירי האלבום שיצא בעקבותיהם ושהלחין אבנר קנר. דרור קרן, אבי גרייניק, דפנה דקל, יעל צרי, נירית מיליס וניר כנען יגישו וישירו את השירים המופלאים בעיבודים חדשים ומרעננים שחוברו במיוחד לפסטיבל צלילי ילדות.

"אינדי ילד" שרים רוקנ'רול לכל המשפחה. ההרכב האהוב 'אינדי ילד' בבכורה: מופע רוקנ'רול לילדים ולכל המשפחה עם מיטב הקלאסיקות של המשוררים הגדולים מכל הזמנים – מרים ילן שטקליס, ע. הלל, יהונתן גפן, לוין קיפניס, ח.נ. ביאליק, אהוד מנור, יורם טהרלב, דתיה בן דור, חיה שנהב ועוד.

תהיה בריא מוריס מגי – תיאטרון הקרון. תיאטרון בובות – עיבוד לסיפור מאת פיליפ ס. סטיד ואיורים מאת ארין א. סטיד.

בוא אלי פרפר נחמד – תיאטרון המדיטק. הצגת ילדים מוסיקלית עם שירי הילדות האהובים.

טוטו וחברים -תיאטרון הקרון. הצגה בהשראת סדרת הספרים "טוטו וחברים" של המאיירת והסופרת אורית ברגמן.

פסטיבל צלילי ילדות יתקיים בתיאטרון חולון, רח' קוגל 11, חולון.

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות