ההרשמה לגני הילדים בבת ים לשנת הלימודים תשפ"א בעיצומה: עד כה נרשמו באמצעות אתר האינטרנט העירוני 3,200 ילדים, המהווים כ-80 אחוז מהמועמדים לרישום.
ההרשמה שהחלה ב-27 בינואר, תיסגר בעוד כשבוע, ב-16 בפברואר. הרישום לגני הילדים בעיר מתבצע באמצעות אתר האינטרנט העירוני, בהזנת תעודת הזהות של התלמיד/ה ושל ההורה.
עד כה, מתוך כ-4,000 ילדי גני הילדים הפוטנציאלים לרישום, נרשמו כ-3,200 ילדים. החלוקה ברישום לפי חתך גיל מבין אלה שנרשמו: גילאי חמש כ-1,300 ילדים, גילאי ארבע כ-1,100 ילדים, וגילאי שלוש כ-800 ילדים.
השנה לראשונה, נפתח מוקד טלפוני ייעודי לפניות הורים, המלווה את הרישום ובכך נחסכת הגעה פיזית לאגף החינוך בעירייה. בימי הרישום הראשונים נכנסו למוקד כ-400 שיחות ביום. זמן המתנה הממוצע במוקד כעת הינו כחצי דקה ושיחה ממוצעת אורכת כשתי דקות וחצי.
אגף החינוך בעיריית בת ים, בשיתוף חטיבת השירות, הציב יעד לשיפור חווית הרישום, וכפועל יוצא הוטמעו בתהליך הרישום האינטרנטי מהלכים אשר יצרו הליך רישום נוח, פשוט, מהיר, שקוף ויעיל. המידע בתהליך הרישום הונגש באתר האינטרנט העירוני, אליו הועלו כלל המסמכים הנדרשים לביצוע הרישום, בכדי לחסוך להורים את ההגעה פיזית לאגף החינוך.
ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, סייר אתמול (רביעי) באגף החינוך והתרשם מהשירות שניתן לתושבים במוקד הטלפוני. ברוט הודה למנהל אגף החינוך אהרון קצב על העבודה המאומצת, ואמר: "השילוב בין רישום יעיל וקל באתר למוקד הרישום הטלפוני, המסייע להשלמת ההליך, עושה נפלאות. כל פניות התושבים נענות על ידי המוקדניות. ההשקעה בשיפור חווית השירות ברישום האינטרנטי של גני הילדים היא חלק מהאני מאמין שלנו בשיפור השירות לתושב".
אהרון קצב, מנהל אגף החינוך, אמר: "השנה הופעל בפעם הראשונה המוקד הטלפוני המלווה את הליך הרישום האינטרנטי, והתוצאות ניכרות. כל הפניות של התושבים נענות בזמן המתנה קצר. המוקדניות מסייעות לפונים ברישום ובהליך עצמו והמענה מקיף, באופן שכבר עתה למעלה מ-80 אחוז מההורים רשמו את ילדיהם ואנו פועלים לכך ש-20 אחוז הנותרים ירשמו את הילדים בהקדם".
קצב הוסיף כי "החל מהשנה יוקדמו מועדי פרסום השיבוצים וקיום ועדות הערעור, על מנת לספק להורים ודאות על שיבוץ ילדיהם מוקדם משנים עברו. התהליך שנבנה בכוחות משותפים של מספר גורמים עירוניים יוביל לשיפור משמעותי במהירות, ביעילות ובחוויית השירות שאותה אנו מספקים להורים תושבי העיר בחוויית הרישום".
תגובות