מסך דיגיטלי חכם באורט מלטון בבת-ים, צילום באדיבות אורט מלטון
מסך דיגיטלי חכם באורט מלטון בבת-ים, צילום באדיבות אורט מלטון

בית ספר בבת-ים התחדש במסכים חכמים. התלמידים ינהלו את התוכן

המסכים יציגו לאורך השנה תוכן שהופק על ידי התלמידים, כולל מידע על בית הספר, אירועים חברתיים ועוד. במהלך הקיץ עברה קבוצת תלמידים הכשרה מקיפה

פורסם בתאריך: 11.9.24 08:59

מסכים חכמים אינטראקטיביים באורט מלטון: שיתוף פעולה בין חברת Urban Digital, המתמחה בפיתוח מסכי מידע אינטראקטיביים, לתיכון אורט מלטון בבת-ים, יאפשר לשדרג את חווית הלמידה. הפרויקט, הראשון מסוגו בישראל, החל עם פתיחת שנת הלימודים תשפ"ה. במסגרת זו, הותקנו בבית הספר מסכים דיגיטליים אינטראקטיביים בגודל 55 אינץ' שמוקמו בנקודות מרכזיות, כמו הלובי של התיכון וחטיבת הביניים.

המסכים יציגו לאורך השנה, תוכן שהופק על ידי התלמידים, כולל מידע על פעילויות בית הספר, אירועים חברתיים והישגי תלמידים ומורים. במהלך חופשת הקיץ, השתתפה קבוצת תלמידים בהכשרה מקיפה בתחומי ניהול תוכן דיגיטלי, עריכת וידאו ותקשורת חזותית.  התכנית הועברה על ידי צוות Urban Digital בשיתוף פעולה עם צוות החינוך של בית הספר. במסגרת הפרויקט החדש ינהלו התלמידים את מערך התוכן המוצג על המסכים הכולל הצגת סרטונים, תמונות ותכנים ויזואליים שנוצרו במסגרת פעילויות חינוכיות בבית הספר.

עליזה אפרים, מנהלת אורט מלטון, אמרה: "זו גאווה עירונית וגאווה אורטית, פרויקט חלוצי מעין זה, צפוי לשמש כמודל לבתי ספר נוספים ברחבי הארץ. אנו כבית ספר טכנולוגי, מכשירים את תלמידינו לא רק להשתלב בעולם הדיגיטלי, אלא להוביל אותו. ראינו התלהבות עצומה מצד התלמידים. הם לא רק לומדים טכנולוגיה חדשה, אלא גם מפתחים מיומנויות תקשורת והעברת מסרים, עבודת צוות וחשיבה יצירתית. הפרויקט יעשיר את חווית הלמידה ואת מעורבות התלמידים בתהליך החינוכי. עמדות המסכים החכמים ממשיכים לייצג את המחויבות שלנו לחדשנות, יצירתיות ומצוינות בחינוך".

שי טובים, מנכ"ל חברת Urban Digital: "עם פתיחת שנת הלימודים, אנו גאים להוביל מהפכה דיגיטלית בחינוך הישראלי ולהתחיל אותה בעיר בת-ים. הצבת מסכים אינטראקטיביים והעברת התפעול לידי התלמידים תפתח בהם שורת מיומנויות טכנולוגיות ויצירתיות שישמשו אותם בעתיד ותכין אותם לעולם התעסוקה המודרני".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות