ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר
ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר

ד"ר אריאלה: "טיפול פנים הוא חלק מהטיפול בגוף כולו"

קוסמטיקאיות יש לרוב, אבל קוסמטיקאית עם תואר דוקטור לפיזיולוגיה, כנראה, יש רק אחת, וזוהי ד"ר אריאלה קנייבסקי, שמציעה בקליניקה שלה בבת ים מגוון טיפולים הוליסטיים להצערת עור הפנים והבראת הגוף. בראיון מיוחד היא מספרת איך הגיעה מעולם הרפואה והמחקר לתחום הקוסמטיקה והרפואה האלטרנטיבית, ומזמינה אתכם לבוא וליהנות מטיפולים ייחודיים עם תוצאות מובטחות

פורסם בתאריך: 8.9.24 12:36

תחום היופי והקוסמטיקה תופס תאוצה בשנים האחרונות, וקוסמטיקאיות יש לרוב, אבל ד"ר אריאלה קנייבסקי היא קוסמטיקאית מזן לגמרי אחר. מעבר להיותה אשת מקצוע מוסמכת, שמעניקה ללקוחותיה מענה מקיף ומתייחסת לגוף כמערכת אחת שלמה, הידע האקדמי הרב, אותו צברה לאורך השנים, מסייע לה בעבודתה היומיומית ובטיפול בלקוחות.

היא בעלת תואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני ושלישי מבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב עם דוקטורט במחלות לב. "אי אפשר לטפל בגוף בלי לראות את התמונה המלאה והשלמה של גוף האדם, ומבחינתי טיפול פנים הוא חלק מהטיפול בגוף כולו", היא מסבירה כבר בתחילת השיחה.

ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר

ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר

בקליניקה שלה מציעה ד"ר אריאלה מגוון טיפולים להבראת עור הפנים והגוף. טיפול הפנים שלה אורך כשעה וחצי וכולל ארבעה שלבים. השלב הראשון הוא טיפול אנטי-אייג'ינג קלאסי, הכולל ניקוי ופילינג של שכבת העור העליונה; השלב השני הוא דיקור קוסמטי בנקודות מסוימות בפנים לחידוש התאים, מיצוק העור, החלקת קמטים וטשטוש פיגמנטציה. הטיפול הזה, לדברי ד"ר אריאלה, גורם לעור להיראות צעיר ומאיץ את החידוש של התאים. השלב השלישי הוא עיסוי סיני, הכולל החדרה של לחות, ויטמינים וחומצה היאלורונית לעור הפנים עם גואשה ובלה באצ'י וגם באמצעות רולרים שונים – דרמה רולר, רולר גס ורולר עדין לאזור העיניים, וגם רולר קר מאבן טבעית. השלב האחרון הוא עיסוי יפני של הרקמות העמוקות, עיסוי ש"מגהץ" את העור, משפר את זרימת הדם, מנקז את הרעלים ומייצר מחדש את חלבוני העור הטבעיים. התוצאה – עור פנים מוצק, רענן וצעיר.

במהלך הטיפול בפנים משלבת ד"ר אריאלה טיפול נוסף בשם "ארבעת השערים" – דיקור בכפות הידיים והרגליים. לדבריה, הטיפול הזה מסייע גם לטיפול הפנים. "זה טיפול מאוד אינטנסיבי שבסופו רואים תוצאות", היא מסבירה.

טיפול בקליניקה של ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר

טיפול בקליניקה של ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר

טיפולים נוספים שד"ר אריאלה מעניקה, נוסף על טיפולי הפנים הייחודיים שלה, הם הסרת שיער בלייזר לנשים וגברים, בהתאם לתוכנית עבודה וללא כאבים, ועיסוי תאילנדי שמטפל בעיקר במפרקי הגוף.

ריפאה את עצמה והתפנתה לטפל באחרים

כדי להכיר היטב את דוקטור אריאלה ולהבין איך מלימודי רפואה הפכה להיות קוסמטיקאית, צריך לחזור אחורה, לשנת 1996, אז עלתה לבדה לישראל מרוסיה.

היא מספרת: "ברוסיה התחלתי ללמוד רפואה, אבל בשלב כלשהו נאצלתי לעזוב ולעלות לישראל. עליתי לבדי ולא התקבלתי ללימודי רפואה בישראל. הפקידה בסוכנות היהודית החליטה שאני צריכה ללמוד ביולוגיה. לא באמת הבנתי את המסלול וביחד עם בעיות השפה, מצאתי את עצמי לומדת מדעי החיים באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. את הלימודים סיימתי בהצלחה מרובה למרות שלא ממש התחברתי אליהם. בסיום הלימודים החלטתי לעבור למרכז הארץ. באותה התקופה הכרתי גם את מי שלימים הפך לבעלי, והתחלתי לימודים בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב. למדתי לתואר שני ושלישי, וסיימתי את התזה ואת הדוקטורט שעוסק במחלות לב על פי מחקר שעשיתי על בעלי חיים".

בתקופת הלימודים ילדה ד"ר אריאלה ארבעה ילדים. הבכור הוא כיום חייל בן 19 וחצי ובתה הקטנה בת 10 וחצי.

טיפול בקליניקה של ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר

טיפול בקליניקה של ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר

"כשסיימתי את הלימודים התחילו להתעורר בי ספקות – איך אני עושה ניסויים על צפרדעים ומשליכה את תוצאותיהם על מערכות של בני האדם, והאם בכלל מה שנכון לבעלי חיים נכון גם לבני האדם", היא משתפת.

לאחר הלימודים, ובמשך חמש שנים עבדה ד"ר אריאלה במעבדה המולקולרית באוניברסיטת תל אביב. למרות ההערכה הרבה, לה זכתה, לאורך כל הדרך היא הרגישה שהיא לא מסופקת ושמשהו חסר לה.

היא מספרת: "בעלי ואני החלטנו לשנות כיוון. אמרנו שלא נעזוב את תחום מחקר הרפואה, ופתחנו עסק של תיירות מרפא ופרסמנו אותו בחו"ל, בעיקר בברית המועצות לשעבר. קיבלנו חולים רבים, חולים סופניים בעיקר, וליווינו אותם לבתי חולים לקבלת טיפולים. פתאום היה לי נחמד, כי עזבתי את חיות המעבדה, התחלתי שוב לתקשר עם אנשים ולסייע להם בכל מה שהם היו צריכים".

אלא שאז הגיעה הקורונה, ומספר הלקוחות, רובם תיירים מחו"ל, הלך ופחת. במקביל, גם חיי הנישואים של ד"ר אריאלה עלו על שרטון, והיא התגרשה מבעלה.

היא מספרת: "לאחר הגירושים, שכרתי דירה בבת ים ומצאתי את עצמי בלי מקצוע ובלי עבודה. בלית ברירה, התחלתי לעבוד כשכירה במעבדת קורונה. מהר מאוד הבנתי שלהיות שכירה זה מאוד חונק אותי, אין לי זמן לילדים, וגם לא התאים לי שמישהו אחר מנהל לי את סדר היום. עבדתי במשמרות של יום ולילה והרגשתי אבודה עד כדי כך שלא ידעתי באיזה יום בשבוע אני נמצאת. העבודה הזו פגעה בי משפחתית וגופנית. כשהתחלתי לסבול מכאבים בידיים, במרפקים ומנימול באצבעות, החלטתי שאני עוזבת את המעבדה ומתפנה לשקם את עצמי, כי אם לא, אני אמצא את עצמי בתחתית. הרופאים המליצו לי לעבור ניתוח באזור המפרק. ברגע שהבנתי שאני צריכה לעבור ניתוח, ומכיוון שאני מגיעה מתחום המחקר, התחלתי לחקור את הנושא, ואז הבנתי שהפתרון לבעיותיי הוא טיפול במחטים, ולכן פניתי ללימודים בקורס לרפואה סינית במכללה לרפואה משלימה, שעסק בנקודות פעילות, מחטים, לחיצה ומקלות".

גם הסרת שיער. טיפול בקליניקה של ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר

גם הסרת שיער. טיפול בקליניקה של ד"ר אריאלה קנייבסקי | צילום: ריטה ופיליפ מנקר

במקביל, החלה ד"ר אריאלה ללמוד בקורס נוסף לאנטי-אייג'ינג ודיקור פנים במכללת תילתן בתל אביב. "אז הבנתי שהתחום שמעניין אותי הוא בעיקר דיקור", היא מספרת, "ואת כל הידע שצברתי ניסיתי על עצמי ועל כף היד שכאבה לי. בתוך חודשיים הכאבים חלפו. התחלתי להרגיש מחדש את האצבעות שלי, והניתוח ירד מהפרק. הראש שלי עובד מחקרית, ואני תמיד צריכה הוכחות שהשיטה באמת עובדת. לכן, עשיתי על עצמי גם דיקור קוסמטי, והתוצאות לא איחרו לבוא. כל מי שראה אותי אמר שאני נראית זוהרת ומטופחת יותר".

באוקטובר 2023, עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", גם ד"ר אריאלה, כמו רבים מתושבי ישראל, התגייסה למען החיילים. "חיפשו בצבא מטפלים אלטרנטיביים לטיפול בחיילים בבסיסים, ואני נעניתי ברצון. עשיתי לחיילים דיקור מערכתי ברגליים, בידיים ובגב, כי המפקד שלהם אמר לי שרובם סובלים מכאבים ברגליים ובגב. לכל חייל התאמתי את הטיפול לנקודות הבעייתיות. העבודה הזו עם החיילים נתנה לי ביטחון, במיוחד כשנאמר לי בהמשך שזה סייע להם ושהם מרגישים הרבה יותר טוב".

הפידבקים החיוביים שקיבלה, הביאו את ד"ר אריאלה לפתוח קליניקה משלה. היא פתחה את הקליניקה בביתה בבת ים, בעיקר כדי להיות קרובה לילדים וכדי לנהל את הזמן הפנוי שלה בצורה המיטבית. "הניסיון שלי, הידע הרב שלי על גוף האדם ותפקוד המערכות מאוד מסייעים לי בטיפול בלקוחות", היא אומרת ומזמינה אתכם לקבוע תור לטיפול.


לתיאום תור מראש, טל': 052-2409112

לפייסבוק, לחצו כאן

לוואטסאפ, לחצו כאן

דוא"ל: [email protected]

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות