הענקת אות מגן שר הבריאות להתנדבות לאנסטסיה מולדבסקי, מתנדבת במרפאת מאוחדת בבת-ים, צילום דוברות מאוחדת
הענקת אות מגן שר הבריאות להתנדבות לאנסטסיה מולדבסקי, מתנדבת במרפאת מאוחדת בבת-ים, צילום דוברות מאוחדת

מגן שר הבריאות למתנדבת מבת-ים: "אנסטסיה מוכיחה כל יום מחדש שהכל אפשרי"

מגן שר הבריאות להתנדבות הוענק לאנסטסיה מולדבסקי, תושבת העיר. מולדבסקי, שמתניידת בכיסא גלגלים, מתנדבת כבר שנים במרפאת מאוחדת בעיר

פורסם בתאריך: 15.7.24 10:39

אות מגן שר הבריאות להתנדבות הוענק לאנסטסיה מולדבסקי, מתנדבת במרפאת מאוחדת בבת-ים. מולדבסקי, תושבת העיר שנולדה עם שדרה שסועה (ספינה ביפידה) ומתניידת בכיסא גלגלים, מתנדבת כבר יותר משלוש שנים במרפאת מאוחדת יוספטל בת-ים.

שר הבריאות, אוריאל בוסו ומנכ"ל משרדו, משה בר סימן טוב, העניקו  את מגן שר הבריאות להתנדבות, בשיתוף המועצה הישראלית להתנדבות, למולדבסקי בת ה-29. השנה הוגשו 100 מועמדים ומועמדות, מהם בחרו חברי הועדה 14 יחידים וארגונים שקיבלו את מגן שר הבריאות. מולדבסקי המתניידת בכיסא גלגלים ומתנדבת בקופת חולים מאוחדת בבת-ים, היא בין היחידים שקיבלו את מגן שר הבריאות תחת הקטגוריה להתנדבות יחידים.

מולדבסקי מאובחנת עם שדרה שסועה – פגם מולד שמתבטא בפתח בחוליה או במספר חוליות בעמוד השדרה ובלט של עצבי חוט השדרה. היא מתניידת בכיסא גלגלים, ועל אף מוגבלותה היא מגיעה מידי בוקר אל מרפאת מאוחדת יוספטל בעיר בת-ים, שם היא מתנדבת ומשמשת כמתאמת שירות.

במסגרת תפקידה היא מבצעת זימוני תורים ותזכורות למבוטחים, שיחות יזומות, וידואי הגעה ועוד. את כל אלו היא עושה באופן יסודי ומוקפד ומוכיחה שהמוגבלות אינה מכשול. בתקופת הקורונה, מולדבסקי בלטה מאוד בתרומתה הרבה למתקן החיסונים ולעמדת הדיגום. כמו כן, לא חששה להגיע למרפאה בזמן המלחמה ובמבצעי לחימה שונים בעבר.

מנהל מרחב יהודה חוף מאוחדת, אורן אביטן, ברך את מולדבסקי ואמר: "הפרס בהחלט מגיע לאנסטסיה שלא נותנת למגבלות הגופניות להפריע לה ומוכיחה כל יום מחדש שהכל אפשרי. המסירות והרצון שלה להעניק הם בלתי נדלים, היא כבר חלק בלתי נפרד מצוות המרפאה. אנחנו במאוחדת מעודדים שילוב של עובדים עם מוגבלויות במרפאות. הניסיון שלנו לאורך השנים הוכיח שהרווחנו עובדים איכותיים ומסורים".

מנהלת מרכז רפואי יוספטל וקוממיות בת-ים, חניתה קמראן, שליוותה את מולדבסקי לטקס, אמרה: "אנסטסיה נבחרה וראויה להוקרה על התנדבותה. היא מבצעת את עבודתה בצורה איכותית ומקצועית, בולטת בתפקודה ובנוכחותה המלאה גם בימי המלחמה, רגעי האזעקות, תקופת הקורונה ובימים גשומים מאוד. היא מגיעה עם חיוך רחב ומאירה בקסמיה את מרפאת מאוחדת בבת-ים, לטובת הצוות והמטופלים. זכינו".

מולדבסקי החלה להתנדב במרפאת מאוחדת לפני שלוש וחצי שנים, במסגרת סטאז׳ מטעם מכללת גל, מכללה חברתית, בה עברה קורס מזכירות כללית. במהלך הסטאז׳ הנהלת המרפאה והעובדים נכבשו בקסמיה של מולדבסקי ובסיומו, שמחו מאוד כשהיא החליטה להישאר ולהמשיך להתנדב. בכל יום, היא מפנה מזמנה כדי להגיע אל המרפאה לתרום ולסייע.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות