פרויקט אנה קבוצת אלמוג קרדיט - olin . קבוצת אלמוג
פרויקט אנה קבוצת אלמוג קרדיט - olin .

11 דירות כבר נמכרו: שני בניינים, 128 דירות ושדרת חנויות בפרויקט ANNA

הפרויקט כולל מגדל מגורים בן 24 קומות לצד בניין בן 12 קומות, מעל קומת מסחר וקומת מבני ציבור. וגם: מה המחיר של דירת 3 חדרים?

פורסם בתאריך: 14.7.24 08:23

קבוצת אלמוג מודיעה כי החלה בשיווק דירות למגורים בקומפלקס הייחודי והחדש אשר בנייתו החלה לאחרונה – ANNA BY ALMOG. הפרויקט הנבנה במסגרת התחדשות עירונית בהליך פינוי בינוי במתחם הנמצא בפינת הרחובות הרב מימון ואנה פרנק בבת-ים.
הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל הידוע אילן פיבקו, יכלול 128 דירות חדשות בשני בניינים מודרניים – מגדל מגורים בן 24 קומות לצד בניין נוסף בן 12 קומות. אלו יבנו מעל קומת מסחר במפלס הרחוב בשטח של כ- 700 מ"ר, וקומת מבני ציבור של כ-1700 מ"ר. לכל בניין תהיה כניסה נפרדת, שני לובאים מעוצבים וארבעה מרתפי חניה תת קרקעית.

פרויקט ANNA. . קבוצת אלמוג - קרדיט - olin

פרויקט ANNA. קבוצת אלמוג – קרדיט – olin

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3-5 חד', דירות גן תלויות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים. דירת 3 חדרים בפרויקט בשטח של כ-74 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ 17 מ"ר, חניה ומחסן מוצעת למכירה החל מ-2,430,000 ש"ח. גולת הכותרת בפרויקט הוא פנטהאוז 6 חדרים עם 4 כיווני אוויר, בקומה ה-23 בשטח של כ-200 מ"ר עם כ 114 מ"ר מרפסות, עם בריכה מרהיבה.

בתקופת המכירה המוקדמת מוצעת לרוכשים האופציה לשלם 15% ממחיר הדירה במעמד החוזה, ולקבל הטבת הלוואת קבלן בגובה של עד מיליון ש"ח ללא ריבית והצמדה. החברה מדווחת על התעניינות רבה בפרויקט ועל מכירת 11 דירות במכירה שקטה טרום היציאה הרשמית לפריסייל, בשווי כולל של כ- 36 מיליון שקלים.

 

פרויקט ANNA BY ALMOG ממוקם כאמור, בשכונת רמת הנשיא הוותיקה בבת-ים, בצומת הרחובות אנה פרנק והרב מימון בקרבה לצירי תחבורה מרכזיים ותחבורה ציבורית מהירה כדוגמת הרכבת הקלה, ונהנה ממוסדות תרבות וחינוך מהטובים שיש, עשרות גני ילדים, בתי ספר יסודיים, מתקני ספורט, קניון בת ים הסמוך ושפע של מרכזי קניות, תרבות, בילוי ופנאי, בתי כנסת ושירותי קהילה ותיקים ומגוונים אשר נמצאים כולם בסביבת הפרויקט.

הפרויקט מציע גם שטחי מסחר להשכרה. בקומת הקרקע נמצאת שדרת מסחר המציעה כ – 6 חנויות בגדלים שונים, מעל קומת המסחר יאוכלסו מחלקות של עיריית בת-ים דבר שיוביל לתנועה יומיומית של מבקרים מתחלפים.

רקפת להב, סמנכ"ל שיווק בקבוצת אלמוג: "זהו הפרויקט הראשון של קבוצת אלמוג בבת-ים ויש לו חשיבות מיוחדת עבורנו. בסמוך להריסת הבניינים החלה אצלנו מכירה "שקטה" של הפרויקט למקורבים ובזמן שיא נמכרו 11 דירות, כאשר אחת מהן הינה דירת פנטהאוז. הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו, מציג ארכיטקטורה יוצאת דופן בפרויקט מודרני של עירוב שימושים במיקום נהדר, המעניק איכות חיים ברמה גבוהה לכל המשפחה. בשבועות האחרונים הפרויקט מייצר התעניינות רבה בקרב תושבי בת-ים והסביבה ומכירת הדירות עוד טרם היציאה הרשמית לשיווק יעידו על כך".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות