הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בבת ים קיבלה שורת החלטות לגבי קידום פרויקטים של תמ"א 38 והתחדשות עירונית ברחבי העיר. התוכניות יועברו לוועדה המחוזית (מחוז תל אביב) לצורך קידומן לקראת ביצוע.
התוכנית הראשונה עוסקת בקטע הסמוך לחוף, שגבולותיו ברחובות אוסקר שינדלר מצפון, יצחק שדה מדרום ובן גוריון ממזרח. מטרת התוכנית היא חיזוק המסחר בדרך בן גוריון והוספת שטחים למסחר ומלונאות. כמו כן נכתב שיהיה שינוי בהסדרי התנועה, ורחוב בן גוריון יהיה "דרך נוף ממותנת ומוטת הולכי רגל". ההחלטה מדברת על הפחתת מקומות החנייה למסחר וקביעת שטחים מקסימליים למסחר בשצ"פ (שטח ציבורי פתוח). מודגש בה הצורך בקביעת הסדרים לסוככים עונתיים מדרכות ושבילי אופניים.
תוכנית אחרת נוגעת להתחדשות עירונית בשכונת רמת הנשיא. מדובר במתחם שגבולותיו הרחובות מוכרי הסיגריות מצפון, כ"ט בנובמבר מדרום, הרב לוי במערב וגן הי"א ממזרח. התוכנית לפינוי בינוי ברמת הנשיא יצאה לדרך כבר ב-2011 אולם אחרי דיונים רבים הוחלט לצמצם את מספר היחידות שייבנו מ-960 ל-809.
מדובר בכ"ט בנובמבר 15-25 (6 בניינים במספרים אי זוגיים) – 180 יחידות דירות יפונו בסך הכל ובמקומן יוקמו לפי התוכנית 3 מגדלים של 35 קומות ומגדל נוסף של 13 קומות. שני מגדלים של 13 קומות מיועדים לרחוב אנה פרנק המחודש, שיורחב באמצעות חיבור לרחוב הדקל. גן הי"א יורחב.
תוכנית נוספת שאושרה לקידום בוועדה המחוזית מדברת על הקמת מגדלים בני 38 קומות ברחוב הבונים 31 ו-33 (מתחם קסטרו). המגדלים מתוכנננים לכלול שתי קומות מסחר, 5 קומות משרדים ו-31 קומות מגורים עם 280 דירות קטנות בשטח של כ-76 מ"ר.
ארז
חס וחלילה
מירי
צריך להפוך את בן גוריון לחד סיטרי עם מסלול לאופניים. הרכיבה על המדרכה, בין האנשים, בלתי ניסבלת ממש ומסוכנת.
מגדלי המגורים הענקיים הם אסון. תוך כמה שנים יהפכו לסלמס לגובה וביחד עם הרכבת הקלה העילית אי אפשר יהיה לזוז בכבישים.