בניין עיריית בת ים

גם אחרי שתיעלם הקורונה לא תהיו חייבים להגיע לעירייה

בעיריית בת ים משיקים שירות חדש שיחסוך לכם הגעה פיזית למשרדי העירייה

פורסם בתאריך: 13.5.20 17:36

בעקבות משבר הקורונה: עיריית בת ים הכינה מערכת טפסים דיגיטליים ואינטראקטיביים, המאפשרת מילוי ושליחה באופן מקוון ללא שימוש בדואר אלקטרוני או בפקס.

המערכת מאפשרת לתושב להשלים פעולה אותה ביקש לבצע מול העירייה, וחוסכת הגעה לקבלת שירות במשרדי העירייה – או הדפסת ושליחת הטופס. כך לדוגמה, השירות החדש יאפשר לתושב המעוניין בהנחה לנכס ריק בארנונה או מי שרוצה לשנות שם מחזיק בדירה (שינוי בעלות או שכירות) – למלא טופס דיגיטלי באתר העירוני ללא צורך להדפיסו או לשלוח מייל. השירות פועל בדומה לשירותים עצמיים אחרים באתר העירייה וכמו למערכת תשלומים לגופים השונים. בפועל, התושב משלים את ההליך מול המערכת שמאשרת את סיום ההגשה.

בעירייה מבהירים: "הטפסים הדיגיטליים שעלו השבוע לאתר, נועדו לתת מענה מקוון למרבית סוגי הפניות של אגף ההכנסות בהתאם להתפלגות הפניות".



ואלה הטפסים הדיגיטליים החדשים שניתן למצוא באתר העירייה, וכמה טפסים מכל סוג הוגשו בשנת 2019: הצהרה בדבר שינוי שם מחזיק – 6,277 בקשות, קבלת תעודה לרשם המקרקעין (טאבו) ותשלום חובות לעירייה – 4,832, הצטרפות להוראת קבע בכרטיס אשראי/בהרשאה לחיוב חשבון בנק – 750, קבלת הנחה מתשלום ארנונה בגין נכס ריק או נהרס או ניזוק ("לא ראוי") – 378 וכמו כן עלה טופס ביטול הצטרפות להוראת קבע ובקרוב יעלה החזר יתר זכות.

בעת מילוי הטופס הדיגיטלי ניתן לצרף לפנייה מסמכים וקבצים. תשובה לטפסים שישלחו תישלח למייל הפרטי במהירות וביעילות ובנוסף, ניתן לשלם ארנונה, להנפיק תו חניה ולערער ולשלם על דוחות חנייה באמצעות אתר האינטרנט העירוני בצורה מאובטחת ובטוחה.

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, מסר: "ביצוע פעולות באתר העירייה באמצעות הטפסים הדיגיטליים יחסוך זמן הגעה ושהייה בבניין העירייה והוא רלוונטי מתמיד – לאור נגיף הקורונה וההימנעות מהתקהלויות שלא לצורך. מתן שירות טפסים דיגיטלי הינו צעד נוסף בדרך להגשמת החזון השירותי לטובת התושבים שייהנו מטכנולוגית שירות משופרת טובה ומהירה".



תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות