"חופה על הים": זוגות יוכלו להינשא חינם בחוף בת ים

בעקבות המשבר הכלכלי לצד הגבלות הקורונה: העירייה והמועצה הדתית יספקו את המקום, הציוד והרב לזוגות שיבקשו להינשא

פורסם בתאריך: 14.7.20 19:01

עיריית בת ים תערוך חופות חינם לזוגות תושבי העיר. ביוזמת המשנה לראש העירייה, ירון לוי, שרתם את יו"ר המועצה הדתית בעיר הרב בני אלחרר ואת מחלקת הנישואים ברבנות, יוצאת לדרך היוזמה העירונית "חופה על הים".

במסגרת הפרויקט יוכלו זוגות שמבקשים להינשא לערוך חופה על חוף שירת הים, ללא עלות ובכפוף להנחיות משרד הבריאות.



"לאור העובדה שבה אנו נמצאים, תחת הגבלות לקיום אירועים שמשתנות משעה לשעה, החלטנו על מתווה שמתאים לתקופה ומאפשר לזוגות הצעירים להתחתן בראש שקט וכמעט ללא עלות", מסביר לוי.

ירון לוי המתמודד לראשות העיר מגיע לקלפי

העירייה והמועצה הדתית יספקו שטח נקי ומסודר על רצועת החוף, הקמת חופה, כיסאות ושולחנות לפי הנחיות משרד הבריאות. כמו כן, המועצה הדתית תספק רב שילווה את בני הזוג ויערוך את החופה ללא עלות. בנוסף, הזוג הראשון שיסגור אירוע יקבל די.ג'יי, תאורה והגברה בחינם.

"אני מודה לראש העירייה צביקה ברוט על הרוח הגבית ועל שיתוף הפעולה בין כל הגורמים בעירייה ובמועצה הדתית. רק ביחד נעבור את המשבר", סיכם ירון והוסיף כי במידה שיהיה הביקוש רב, יתקיימו חופות גם בחופים נוספים.

מהמועצה הדתית נמסר כי "במועצה הדתית בת ים נערכו בקדחתניות לתקופה אשר הגיעה מיד לאחר ספירת העומר ומשבר הקורונה הגדול אשר גרם לדחיית החתונות", אומר הרב אלחרר, "ההכנות שלנו היו ממש כמו לקראת מבצע צבאי. היו לנו אין ספור ימי היערכות, עיבוי צוות העובדים, הכנת המבנה ועוד פעולות רבות שנעשו על מנת להקל על התושבים, ולהפוך את השירות והדרך לחופה לנוח ומהנה וכך יוכלו זוגות רבים להיכנס בברית הנישואין גם לפי ההלכה וגם לפי הנחיות משרד הבריאות".

לפרטים ולהרשמה, ניתן להתקשר לטלפון שמספרו 03-5068883 (מחלקת נישואין).



תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. רעיון רע מבחינה סביבתית

    ומי יפקח על כמויות זבל פלסטיק שישאירו שם וזה יגיעה לים?! ובלי חיים ימותו

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות