ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com
ניידת משטרה, צילום svershinsky depositphotos.com

הרצח שזעזע את המדינה: עדי מזרחי הורשע בהסדר טיעון ברצח יורי וולקוב

מהפרקליטות נמסר כי במסגרת ההסדר, שגובש לאור קושי ראייתי משמעותי ולאחר הליך גישור ובהמלצת ביהמ"ש, ביקשו הצדדים לגזור על הנאשם 16 שנות מאסר בפועל

פורסם בתאריך: 26.6.24 08:35

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע אתמול (שלישי) על סמך הודאתו במסגרת הסדר טיעון, את עדי מזרחי ברצח (באדישות) של תושב בת-ים יורי וולקוב ז"ל בנובמבר 2022.

מהפרקליטות נמסר כי במסגרת ההסדר, שגובש לאור קושי ראייתי משמעותי ולאחר הליך גישור ובהמלצת בית המשפט, ביקשו הצדדים מבית המשפט להשית על הנאשם עונש של 16 שנות מאסר בפועל. בנוסף, מבקשת הפרקליטות להטיל על הנאשם תשלום פיצוי גבוה ומשמעותי למשפחת המנוח.

 

כזכור הנאשם דקר את המנוח באמצעות חפץ חד על רקע ויכוח במעבר חציה בצומת חולון. רצח יורי וולקוב התרחש ב-23 בנובמבר 2022. וולקוב ז"ל, תושב בת-ים, עובד כוח עזר רפואי, נדקר למוות לעיני אשתו. האירוע התרחש במעבר חצייה בחולון. מזרחי רכב על קטנוע וחצה את מעבר החצייה ברמזור אדום. צילום הרצח במצלמת רכב על ידי נהג ששהה בצומת, זכה לתשומת לב ציבורית ותקשורתית.

מהפרקליטות נמסר עוד כי עמדה על כך  שהנאשם יורשע בעבירת הרצח וירצה עונש מאסר משמעותי ומרתיע. עוד נמסר כי ההסדר נערך על דעתה ובהסכמתה של אלמנת המנוח. מהפרקליטות נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות