טביעה בחוף הגולשים בבת-ים, צילום מדא
טביעה בחוף הגולשים בבת-ים, צילום מדא

לילה קשה: שני אנשים טבעו למוות בחוף הגולשים בבת-ים

מתוך שלושה גברים שנכנסו למים רק אחד נשאר בחיים. מותם של שניים, שאחד מהם חולץ על ידי השיטור הימי, נקבע במקום לאחר פעולות החייאה של צוותי מד"א

פורסם בתאריך: 27.7.24 07:29

לילה קשה: שני אנשים בשנות הארבעים לחייהם טבעו למוות בחווף הגולשים בבת-ים. שלושה גברים נכנסו לים, שניים נמשו ולמרבה הצער מותם נקבע במקום, הגבר השלישי יצא בכוחות עצמו. ממד"א נמסר תחילה: "בשעה 00:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שטבע סמוך לחוף הגולשים בבת-ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לגבר כבן 45 שנמשה מהמים מחוסר הכרה ומבצעים פעולות החייאה במקום". זמן קצר לאחר מכן נמסר ממד"א כי "המשך לגבר שנמשה מהים מחוסר הכרה, סמוך לחוף הגולשים בבת-ים, לאחר מאמצי החייאה, צוות מגן דוד אדום קובע את מותו של גבר כבן 45".

בהמשך נמסר ממד"א דיווח אודות הגבר השני שטבע: "בשעה 01:15 התקבל דיווח נוסף במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר נוסף שטבע סמוך לחוף הגולשים בבת-ים, ונמשה על ידי השיטור הימי. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותו של גבר בשנות הארבעים. באירוע טבעו למוות שני גברים".

פאראמדיק מד"א, אלון מלמה, סיפר: ""קיבלנו דיווח על שלושה גברים שנכנסו לים ורק שניים יצאו, הגענו לחוף עם כוחות של חובשים ופאראמדיקים, בשלב ראשון נמשה מהים גבר כבן 45 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. כעבור דקות ארוכות השיטור הימי חילץ אלינו גבר נוסף כבן 45 כשהוא ללא סימני חיים, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו הגבר השלישי יצא עצמאית מהמים ולא נזקק לטיפול".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות