מהנדס העיר בת-ים, ישי ולנסי, צילום דוברות העירייה
מהנדס העיר בת-ים, ישי ולנסי, צילום דוברות העירייה

"העיר נמצאת בעיצומה של מהפכה": מהנדס חדש בעיריית בת-ים

ישי ולנסי, שבתפקידו האחרון היה סגן מהנדסת העיר הרצליה ומנהל אגף רישוי, יחליף את מיכל מאיר שכיהנה ארבע שנים בתפקיד

פורסם בתאריך: 8.8.24 09:41

מהנדס חדש לעיר בת-ים: וועדת המכרזים, בראשות ראש העירייה צביקה ברוט, בחרה באדריכל ישי ולנסי למהנדס העיר בת-ים. בתפקידו האחרון כיהן ולנסי כסגן מהנדסת העיר הרצליה וכמנהל אגף הרישוי. במסגרת תפקידו עסק רבות בקידום תכניות להתחדשות עירונית, הובלת פרויקטים רחבי היקף לתעסוקה, מלונאות ומסחר, בהקמת מבני ציבור ופיתוח במרחב הציבורי, ובהליכי הרישוי השונים. ולנסי בעל ניסיון בשורה של תפקידים בשלטון המקומי ועסק בתכנון מבני מגורים ובמבני ציבור במגזר הפרטי.

ישי ולנסי יחליף בתפקידו את מהנדסת העיר היוצאת, מיכל מאיר, שמסיימת את תפקידה לאחר 4 שנים. בוועדת הבחירה היו חברים בין היתר  צביקה ברוט, מ"מ ראש העירייה אלי יריב, מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי וכן מהנדסת העיר רחובות דלית הראל. ישי ולנסי צפוי להיכנס לתפקידו כמהנדס העיר בשבועות הקרובים.

העיר בת-ים ממשיכה לשמש שחקנית משמעותית ומובילה בתחום ההתחדשות העירונית במדינת ישראל ונמצאת בעיצומה של מהפכה בתחום: עשרות פרויקטי ענק של מסחר ומגורים לצד רובע העסקים ופיתוח המלונות בטיילת, המביאים לתושבים חדשים רבים. בימים אלו מגבשת העיריה תכנית כוללנית להתחדשות עירונית אשר תתווה את מהלכי ההתחדשות העירונית על והפיתוח העירוני לשנת היעד 2050.

ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה, צביקה ברוט, אמר: "אני מברך על בחירתו של ישי ולנסי לתפקיד המשמעותי של מהנדס העיר בת-ים. בת-ים נמצאת בעיצומה של מהפכה חסרת תקדים בתחום ואני מאמין כי יכולותיו וניסיונו של ישי ימשיכו את ההישגים של מנהל ההנדסה גם בשנים הבאות את העיר להישגים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות