מנכ"ל עיריית בת-ים, רני רוזנהיים, צילום דוברות העירייה
מנכ"ל עיריית בת-ים, רני רוזנהיים, צילום דוברות העירייה

מנכ"ל חדש לעיריית בת-ים: "מודה על הזדמנות לחזור לקחת חלק בעשייה העירונית"

רני רוזנהיים, שהיה בעבר מנהל אגף התרבות והתכנון האסטרטגי בעיריית בת-ים, מונה לתפקיד מנכ"ל העירייה

פורסם בתאריך: 22.8.24 08:52

מנכ״ל חדש לעיריית בת-ים: ראש העירייה, צביקה ברוט, הודיע על מינויו של רני רוזנהיים לתפקיד מנכ"ל עיריית בת-ים. רוזנהיים מכהן כיום כראש מנהל אסטרטגיה וחדשנות בעיריית ירושלים. לפני כן שימש בתפקידי ניהול שונים, והיה בין היתר מנהל אגף התרבות והתכנון האסטרטגי בעירית בת-ים.

הוא בוגר תכניות המנהיגות של רשת מעוז ושל קרן וקסנר, וצבר שנים של ניסיון ניהולי ומוניציפלי במגוון תפקידים בשלטון המקומי. ראש העירייה ברוט אמר: "אין לי ספק שניסיונו של רני יאפשר לו לבצע את תפקידו בהצלחה רבה ולהמשיך את המהפכה הארגונית שעשינו כולנו יחד, בהובלת המנכ"לית היוצאת יודפת אפק-ארזי, בתחומי התרבות הארגונית, האיזון הכלכלי, ושיפור משמעותי של השירות לתושב".

 

רני רוזנהיים אמר: "אני מודה לראש העיר צביקה ברוט על הבעת האמון ועל מתן ההזדמנות לחזור ולקחת חלק בעשייה העירונית. מתרגש להתחבר מחדש ללב הפתוח של בת-ים".

בעירייה ציינו כי המנכ"ל החדש ייכנס לתפקידו בעוד כחודשיים, ועד אז ימשיך לכהן כמנכ"ל העיריה לאוניד סמוליאנוב. ברוט הודה לליאוניד על "הובלה וניהול מצוינים בתקופה מאתגרת, זאת בנוסף למילוי תפקידו כסמנכ"ל פיתוח הון אנושי ברמה הגבוהה ביותר בחמש השנים האחרונות, ובשנים הבאות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות