לרבד מחדש
תודה לראש העיר על חידוש הכביש באלי כהן, אבל שכחתם את הסמטאות מסביב. כך, לדוגמה, סמטת מצדה שלא רובדה ושופצה כבר יותר מ-50 שנה. בכל פעם שנפער חור בכביש באים, סותמים ונעשה טלאי שיוצר בהמשך שקעים. צריך לטפל גם בסמטאות ולרבד הכל מחדש.
תשובה: תודה שהפנית את תשומת ליבי. בשנים האחרונות אנחנו עורכים עבודות התחדשות ברחובות רבים ברחבי העיר, כחלק מתוכנית רב שנתית לשדרוג ולחידוש כל חלקיה הוותיקים של בת ים. הוריתי לערוך במקום סיור ולבחון את חידוש רחוב מצדה והרחובות הסמוכים לאלי כהן.
ומה יותר חשוב?
אי התנועה בין הצמתים יוספטל-ניסנבוים ליוספטל-כצנלסון מכוסה שטיח דשא סינטטי. אולם הדשא גורם נזק לסביבה משום שהוא מיוצר מחומרים רעילים לאדם. במצב של חום דשא אמיתיים מצנן את סביבתו. האם לא חשובה בריאות התושבים והשמירה על הסביבה?
תשובה: עיריית בת ים מבצעת שימוש מבוקר בדשאים סינתטיים, שנשתלים בסמיכות לאזורים בהן מתבצעות עבודות הרכבת הקלה. לדשא הסינטטי יתרונות סביבתיים רבים: חסכון במים, מניעת השימוש בחומרי דישון ומראה נקי וירוק. הדשא הסינתטי בו נעשה שימוש בבת ים עובר את מבדקי מכון התקנים. עם סיום עבודות התשתית בצירים שציינת, יישתלו מרבדי דשא ושתילים טבעיים.
ומה איתנו?
ברחוב חלמית העירייה גובה עבור הארנונה 720 שקל לחודשיים, אבל אין כלל תאורה ברחוב. אני מזמין את ראש העיר להגיע אישית לרחוב בשעות החשיכה ולהתרשם מהמצב. אנו, תושבי הרחוב, רואים שבימים אלה משדרגים את התאורה ברחבי העיר ושואלים: מה איתנו?
תשובה: תודה על פנייתך. אנחנו נקיים ברחוב סיור לבחינת ליקויי התאורה ולטיפול מיידי בהם.
תגובות